Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

söndag 26 februari 2012

DET ÄR DÅLIGT MED BLOGGNING

Jag har inte glömt bort er, men jag hinner inte riktigt kommentera hos alla. Ni får inte glömma mig för det, utan jag kommer igen tro inte annat...
Pööss på er
                 


15 kommentarer :

Maria sa...

Ja sjuttan vet vad man ska tro, nä skämtar man skall väl skriva på denna apparat när man tycker de e roligt inte av att känna sig tvungen?
Hoppas ni haft lika fint väder som här nere har njutit.
Kramizar

Fenixmonas sa...

Samma här...Jag har ju lite svårt att sitta länge vid datorn, så nu får det bli i den takt som känns bra! En kall måndagsmorgon...Gubben rapporterar blixthalka på bohuskusten och -6 grader! Kramiz

Siita sa...

God morgon. Vi här har nog samma tempratur som du. En kompis skrev att Varberga hade samma -4.5. Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Ibland finns varken tiden eller lusten. Så är det bara.

Kram.

Camilla sa...

Ibland räcker tiden inte till. Men vi är kvar och vi glömmer inte dig!
Kram!

Rigmor sa...

Nu vart jag lite orolig...när jag såg den vampiga damen i rött svischa förbi dessutom...nu är hon ute på villovägar tänkte jag!! Men sen förstår jag...ibland tryter både tid och inspiration, men ta det lugnt du, jag sitter tålmodigt kvar här och väntar...
Ha en bra dag vännen!!
Kram kram

Marre&Rasmus sa...

Inget konstigt i det, så många bloggare som hälsar på här hos dig, hi.

Hoppas solen skiner där ute hos er också, lite kylig morgon, men ska visst bli lite varmare under dagen.

Ha en fin Måndag. Kramiz

Carina Sjölund sa...

Klart vi inte glömmer dig goa bloggvän :)

Kramen på dig♥

Ama de casa sa...

Ibland räcker tiden inte riktigt till :-)

Lisbeth sa...

Jag läser din blogg för att jag gillar den och förväntar mig inte att du skriver tillbaks. Gör som du känner det är din blogg. Vilken skoj gubbe du verkar ha. jag skulle ha dött på kuppen om min sagt så där. Lite smårädd är jag för biltvättar . Du skulle ha gått och badat. Lite Löfbergs lila reklam över det hela.
Ha en fin måndag

Sanna sa...

VAAA, skulle du glömma oss? hehe

Nae man får ta pausar och bara man skriver om det också så man vet!

Hoppas du inte står med näsan i tvättkorgen bara eller något annat tråkigt. För blogga är ju rätt skoj egentligen bara man får ett litet pyttelitet uppslag.

Kramis!

Veiken sa...

Bara du kommer tillbaka är jag lugn. Det är inte alltid rätt tid för bloggen. LIVET går före! :) Kram och ta väl hand om dig!

Ninja sa...

Ser ut som du har något kul på gång....

Roggan sa...

Inte glömmer man en sådan härlig bloggare. Kram

Anonym sa...

Hej! Det är ett elände med ryggar. Jag lider själv av att lätt få Ischias men det måste ju gå ändå. Ha en fin dag !