Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

onsdag 14 mars 2012

ETT ÅR HAR GÅTT

Sen den här lille krabaten såg dagens ljus, ca två månader för tidigt.....♥
Men allting gick bra och idag är det 1-årsdagen för Martin. Här ligger han på pappas bröst.
Dags nu för Peppe prommis, sen blir det handling och sen dyker nog Amanda och Ida upp med  pappa,dom är lediga idag....
Haa de....♥




myspace comments

17 kommentarer :

Yvonne sa...

Gullig bild!!!Ha ha där satte du allt i halsen.. Ska bli intressant och se vad du kommer hem med.. Kram!

Disa E sa...

OJ vilken liten en :o) Mina var också tidiga men inte så tidigt.
Hoppas han får en riktigt rolig 1-års dag ! Och du ska ha en underbar dag du med.
kramen på dig.

Anonym sa...

Hej! Tittar in och busar med Peppe. Kanske har han något spännande att berätta ? Ha en fin dag !

Millan sa...

Grattis till den lille!

Marre sa...

Grattis på 1års dagen och så bråttom han hade ut till stora världen då, ler och söt är han också :)

Ha det gött. kramiz

Villa Frejas bokblogg sa...

Hipp hipp hurra för lille Martin i dag. Stort grattis :)
Kram.

Mia systeryster sa...

Naaw vilken söt bild!
Grattis till lillkillen=D
Ha en skön dag med barnbarnen o Peppe=D
Kram

Carina Sjölund sa...

Å vilken söting!
Stort grattis till lillgubben :)
Kramen vännen denna soliga dag♥

Majken sa...

Grattis till 1åringen :-)
Vad mycket hår han hade som bebis :-)

Hoppas du får en riktogt mysig dag :-)
KRAM

Sanna sa...

Fantastiskt att de klarar sig de små liven men med dagens medicin har åtminstone barnafrågan gått framåt. Jättefin bild som berör.

Du får ha det så trevligt men barnbarn och son och klapp till Peppe också.

Kramisar

Paulahelenas sa...

Jättegullig bild:)

Ha en fortsatt bra dag!

Kram,kram

fina frun sa...

Oh söta lillen :) Stort grattis!

Semester & Mat sa...

Vilken liten en!
Hoppas han blir ordentligt firad av sin farmor och alla andra förstås.

Ha en fin kväll!

Siita sa...

Grattis till lillens 1 års dag. Ha det gott i solen. Kram

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vilken härlig bild! :)

ansepanse sa...

åh GRATTIS till den lille ♥
kramar

Mickan, Gravid v. 38 sa...

VA? Inte kan det väl ha gått 1 ÅR redan? Eller blandar jag ihop nånting nu? Jag tycker inte det var så många månader sen som du skrev om en liten som kom till världen...

Nu har jag lagt upp bilder på vagnen. :D
Jaa, hihi. Go och rund är den allt. Men jag tycker den är lite liten. Trodde den skulle vara jättestor nu när bebis snart ska komma ut. Det blir nog strax under eller ganska precis en 3 kilos bebis tror jag.

Ja, det var det verkligen. :)
Kramar