Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

fredag 2 mars 2012

UT I SOLEN♥

GOOD MORNING

Nu knallar vi ut
Ses till fikat...♥

11 kommentarer :

Rigmor sa...

Skönt att Peppe är still going strong...mer synd om mattes kort...Varken barn eller djur är en ränteplacering om man inte ser till kärleken...För där ligger bankerna i lä!!
Gör som du, efter att sjukgymnasten har ringt blir det en tur ut i skogen med kameran!!
Kram kram

Anonym sa...

Mors,,Moa och jag var uppe straxt efter 6 i morse Loke kom 7,,nu sitter dom och ritar,så än är det lugnt..Vilken kanondag det verkar bli,,så ni får nog en skön morgonrunda PEPPE o du..Blir kvar i Vreta tills i morgon,,enl,sonen blir det grillat till kvällen,,Haé Kram.

Camilla sa...

Blåser det inte hos er?
Här blåser det enormt mycket. Så jag tror jag håller min inomhus...idag också ;)
Kram!

Äppelblom sa...

God förmiddag!
Idag är jag svårstartad, men måste ut och handla inför helgen.
Vi har sol och blå himmel idag också, men lite svalare än igår.
Jag har hängt ut morgonens tvätt i friska luften. Härligt!
Ha ett fint veckoslut!

ansepanse sa...

här skiner också solen :)
en fin fredag till dig
kramen

Nett sa...

Så härligt, underbart i solen nu.. hoppas att du får en skön stund. Trevlig helg på dig. kram

fina frun sa...

Det gör du rätt i! Håller kaffet varmt till dig!

Maria sa...

Good morning på dig själv eller kanske go middag vore bättre.
Ja de e en duktig hund du har. Brukar inte vara så roligt att gå till veterinären. Solen skiner idag me härligt, hoppas promenaden blev skön.
Kramizar

Villa Frejas bokblogg sa...

Javisst är det härligt väder i dag. Blir så glad! :)
Kram.

Marre&Rasmus sa...

Blåser det också hos er idag? Här blåste man nästan bort på fm. praomenaden, ho.
Annars en underbart vacker o solig vårdag .)

Trevlig helg på er. Kramiz

Mollan70 sa...

Här har det också blåst massor i dag men vi har haft flera plusgrader i alla fall.
Ha en fin helg.Kram