Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 2 april 2012

LADDAR FÖR UTGÅNG

Ja verkligen, fy vad det blåser kallt,det kände jag förut när jag hämtade in tidningen. Känner mig lite ruggig till och med inne fast värmen är på för fullt.
Efter Peppes prommis har jag lite måsten som ska uträttas.
Men vi kanske ses till fikat..
Haa de..♥

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com


9 kommentarer :

Ove "Gasfoot" sa...

God morgon Mita!
Det finns inte något måste, men det finns det som skall göras!
Jaså du har kallt hos dig? Själv har jag sol och minus 10 grader och vindstilla.
Få på ”Peppe-Täcket”, ta varma kläder på dig och ta en skön prommis.
Önskar er en fin vecka vad den nu kan innehålla?

Kramiz från Norrbotten.

Majken sa...

Här är det oxå lite kallare idag, men solen skiner :-)
Tack för tipset om tacotårta :-)

Ha en finfin måndag!
Kram

Carina Sjölund sa...

Här skiner solen så vackert på den vita snön :)
Ha en skön promenad!
Kramen vännen♥

Marre sa...

God morgon Vännen!

Här stormar det isande vindar och man vill helst gömma sig under mystäcket, hu.

Hoppas er Måndag blir fin trotts kylan. Kramiz

Villa Frejas bokblogg sa...

I går blåste det svinkallt här. I dag skiner solen och det ser ut att ha lugnat ner sig i vindarna.
Kram.

Mia systeryster sa...

Vad gott det lät med taco tårta=D
Här är det också svinkallt. Minusgrader och blåsigt!
Men ut måste man:(
Kram

Siita sa...

Hejsan. Har skrivit matlista att handla till tårtan. Men har dom som inte äter svamp o paprika så jag får väl ta något annat, annars får dom peta ur. Här skiner solen men det är iaf +3 grader. Kramitz

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Kylan verkar dock ha övergivit oss - men det är inte direkt varmt heller!

Ha en fin dag!

Lisbeth sa...

I morse stod jag på balkongen där det var lä och solen sken. Jippi en promenad väntade. Ack så besviken jag blev. Det hängde istappar i luften
Ha det bra
Kram