Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 21 maj 2012

GRATTIS TILL EN TRE ÅRING

Nu får vi uppmärksamma en bloggare som fyller tre år, ja inte bloggaren förstås utan hennes blogg,hehe..
Stort grattis till henne och hoppas hon fortsätter minst lika länge till.
Kika in till henne här och läs mer och var med i tävlingen som hon har för att fira,

                            

6 kommentarer :

ansepanse sa...

ja, grattis till hennes blogg
kramar

Yvonne sa...

Ja det var en lyckad helg! Bra att du hittade säcken.Ta rejält jag sätter in ny säck! Kramen!

Gilla sa...

Visst vill jag gratulera Susanne till de tre åren som bloggare.

Sv: Baloo åt i morse en hel del, men när vi kommit hem från långpromenaden, så struntade han i det. Jag har ju aldrig haft hund själv, så att de blir såna, när dom blir könsmogna hade jag ingen aning om.

Om jag hinner få fram kameran ska jag försöka filma honom, när Matte kommer.

Kram/Gilla

Siita sa...

Grattis till hennes blogg. Min dotter i Frövi firade två år för 14 dagar sedan. Hon ska ha en tävling längre fram. Kramar

Veiken sa...

Grattis till henne! Roligt med jubileum! Ska kika in till henne! Kram

Majken sa...

Japp grattis till henne... jag kikar in :-)
Kram