Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

torsdag 17 maj 2012

TAR LITE BLOGGLEDIGT

Idag kommer töserna sen på eftrmiddagen och sover över tills i morgon. Full fart kommer det att bli garanterat.
Ha det fint och njut av en ledig..♥♥

Hugs!

14 kommentarer :

Yvonne sa...

Man blir vilse man vet inte om det är torsdag eller lördag eller söndag.. Lovar att att ta emot din fina kram.Jag önskar också att det hade varit du själv som kom med den.Ha så kul med töserna.. Kram!

RackarTuss sa...

Passa på å njut av ett par dagars ledighet :D

Anonym sa...

Oki,,Snooztrid,är viktig tid..
Ja det blir nog bra när det blir klart...Har nyss varit ocgh tittat på ett bestånd med Kungsängsliljor,,vilka vackra graciösa blommor det är..Haé Kram.

Marre&Rasmus sa...

Det låter skojigt med tösen på besök... Ha det nu riktigt mysigt.

Trevlig helg önskas er alla / Marre

Veiken sa...

Lediga dagar från bloggen är inte att förakta! Hoppas du njuter för fullt! :) Kram

Sussi sa...

Ja, då kan jag tänka mig att tiden inte räcker till till att blogga med ;)
Hoppas dom små liven inte tröttat ut dig totalt haha

Kramisar

Yvonne sa...

Nu ska jag natta mej så jag säger natti vännen och PÖÖSS!

Majken sa...

Kan vara skönt med en bloggledig dag när man har så mycket annat kul på agendan :-)

Hoppas du haft en toppendag :-)
Kram

Fenixmonas sa...

Ledighet behövs ibland! Kramiz

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =) Hoppas du haft det fint. Äntligen fredag och lite mys på agendan. Men först sysslor att fixa =) Ha en toppen fredag vännen <3 Kram

Yvonne sa...

Godmorgon! Solen är hår och jag hoppas att den stannar hela dan. Morgonkram!

Anonym sa...

Hej! Nu har jag flyttat in i min nya lägenhet men har lite aker kvar att göra. Här skiner solen och det blir snart en promenad. Ha en fin dag !

Vicke sa...

Detsamma önskar jag dig

Camilla sa...

Kan tänka mig att du haft fullt upp.
Ja..då får bloggvännerna lida ;)
Kram!