Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 22 maj 2012

"TJEJTRÄFF"

Och tjejsnack blir det hela kvällen. Gamla goda vänner och arbetskamrater,då finns det alltid mycket att prata om....
Haa de...♥

17 kommentarer :

RackarTuss sa...

Wow - hoppas det blir världens bästa träff!

Majken sa...

Åhhh vad roligt :-)
Tjejträffar brukar ju alltid bli så kul :-)

ha en toppenkväll!
Kram

Siita sa...

Ha en trevlig träff. Kram

Sussi sa...

Hade det varit tjejerna från mitt förra jobb så hade vi haft hur mycket kul som helst att prata om. Men jobbet jag jobbar på nu så är det lite mer dyster stämmning. Synd att man inte fick jobba kvar på förra jobbet. Synd att det las ner :(

Hoppas du hade en supertrevlig kväll..

Kramisar

Roggan sa...

Jag kan nästan se er tjejer sitta där och prata hela kvällen. Här blev det en otrolig dag. Kram

Annette sa...

Vad roligt med tjej träff då blir det mycket roligt prat.Jag håller med dig man blir klubbad,hundarna ligger och flämtar också.Ha det så kul ikväll.Kram vännen

Yvonne sa...

Ok ha det så trevligt!!! Jag sätter in säcken och smyger ut igen.. Kramen och Pöössen!

Anonym sa...

Hej...
Härligt med en tjejträff med fd jobbarkompisar.
Var glad för den fina kontakten, så är det inte på alla ställen. Och som inflyttad i stan verkar det omöjligt att få riktiga vänner.

Kram

Susanne P sa...

Hoppas att ni fått en riktig trevlig tjejkväll med massor av prat och skratt.
Kram

Maria sa...

Hoppas ni fick en super fin kväll med mycke prat å skratt.
Kramen

Fenixmonas sa...

Ja, det kan jag tänka mig! Nu blir det bloggpaus i veckorna tre! Kramiz

Ove "Gasfoot" sa...

God onsdag morgon!
Nu har jag skrollat på din blogg och det är blommor och blader, sol och värme samt tjejsnack. Det är bra att du håller igång så du kan sova gott.
Strålande sol även hos mig och Torneälven stiger över sina breddar. Nu har jag ljust hela nätterna även om det inte är midnattssol ännu. Fåglarna kvittrar och det gör jag också i solgasset även om det kunde varit lite varmare! Blink.
Önskar Dig & Peppevovven fina kanondagar!
Smack i strålande morgonsol.

Vicke sa...

då rymde väl gubben, ha en fin dag nu

Rigmor sa...

Förstår att det blev en sån där kväll som man talade på både ut- och inandningen...!! Så himlans roligt!!
Mindre roligt är det att sitta här med skadat öga...jag har hållit på och klippt ned en gammal häck, och igår kväll så fick jag se att det stack opp lite pinnar som inte borde vara där...gick till verket, och en sprätter rakt upp i ögat, in bakom glasögat och smärtan går bara inte att beskriva. Såg ingenting på en bra stund, trodde huvudet skulle sprängas. Sen blev det lite bättre, men jag ringde 1177 för rådgivning. Och mitt dumma nöt tackar nej till en läkartid, tyckte jag kunde vänta tills idag. Men efter ett par timmar så kom värken tillbaka, och då när jag ringde hade de ingen jourtid kvar, och akuten tog inte emot. Så en sömnlös natt, igenmurat ögat och en fruktansvärd värk, det är resultatet. Så nu ska jag ringa vårdcentralen så fort de öppnar...suck. Men solen skiner i alla fall, alltid en tröst.
Kram kram

Camilla sa...

Hoppas att du hade det JÄTTE trevligt.
Men det är väl klart att du hade det :)
Kram!

attis sa...

Gomorron. Hundarna tillför så mycket glädje och roligheter. Hoppas tjejträffen blev bra. Ha det gott.
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Å vad kul. Kan tro att ni fick en mysig stund tillsammans.
Kram.