Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

onsdag 16 maj 2012

VAD TIDEN HAR RUNNIT IVÄG

Den här dagen har gått väldans fort,och morgondagen kommer bli likadan. Klockan börjar bli mycket men jag ska i alla fall ta mig lite te och koppla av en stund innan det är dags att sova.
Haa de...♥


Solen har varit med oss på eftermiddagen,härligt..♥

13 kommentarer :

Majken sa...

Åhhh vilken vacker bild på Peppe :-)
Härligt att ni haft sol, här har em & kvällen varit regnig....

Måste fråga... hur tycker du att fästinghalsbandet fungerar som han har på sig?

SovGott!
Kram

Semester & Mat sa...

Så stilig han är!
Ja vissa dagar försvinner i ett rasande tempo, fast själv så föredrar jag de dagar man hinner sitta ned och fundera lite över en kopp kaffe.

Kram

Fenixmonas sa...

Stupade som vanligt i säng men höll mig halvvaken till 21...Idag är jag gudskelov pigg igen! Kramiz

Siita sa...

Vad trött jag är idag. Har resfeber o satt vid datorn till halv ett i natt. Klockan fem var jag klarvaken igen. Klart Yvonne ska få en bamsekram. Ha det gott. Kramar

Browneyedgirl sa...

Vilken härlig bild =) Hoppas du mår fin vännen <3 Lämnar en kram

Yvonne sa...

godmorgon! Ha en bra dag vännen! Morgonkram!

Vicke sa...

Vilken fin bild på Peppe, ha en fin dag nu, hos mig regnar det just nu

Malin sa...

Fin bild! Ja, varför går dagarna så fort? Vore ju mycket bättre om timmarna flöt liiite långsammare så man hann mer!
Kram

ansepanse sa...

inte hos oss, det regnade igår och det regnar även idag
önskar dig en fin dag - kramar

Nett sa...

Vissa dagar går av bara farten, själv tyckte jag att dagen igår var lång.. mycket lång :) Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Ser att Peppe har ett bärnstenshalsband. Fungerar det bra mot fästingar?
Kram.

Marre&Rasmus sa...

Så stilig och vacker din Peppe är ;D

Här klarade vi oss inte ifrån regnet den här kursgången heller, usch inget roligt alls och nu får det snart allt vända till det varmare, men framförallt torrare väder, hm.

Önskar er alla en trevlig helg. Kramiz

sandra sa...

Vilken härlig bild :)