Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

onsdag 13 juni 2012

EN SNABBIS PÅ MORGONKVISTEN♥

En snabbis är aldrig fel,och nu blir det in här och sen kilar jag ut igen. Ni hinner inte tröttna på mig i alla fall..*L*...
Ses..♥

Happy Wednesday

11 kommentarer :

Yvonne sa...

Ska det vara jordgubbar ska det vara Svenska!Du får tvätta dej om munnen om du har pussat Peppe Så slipper jag att få hundhår i munnen.Ha en bra dag! Kram!

Carina Sjölund sa...

Hur ska vi någonsin kunna tröttna på dig, då är en toppen bloggvän♥
Kramen på dig♥

MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Du behöver inte vara orolig. Vi tröttnar inte på dig!

Diana sa...

Fullspäckat schema idag? :)

Paula sa...

Du verkar ha mycket idag ;)?
Här ska det bli kaffe o sen ska jag o C iväg o handla...
Hälsa på J till lägret o sen ska jag på tjejträff :)

Kramis

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, härlig snabbis du fick till :)
Kram.

Rigmor sa...

Fart och fläng...om man får tro rubriken...!! En sån här dag ska man då inte sitta inne vid datorn, så jag gör detsamma, jag går ut och klipper den där eländiga häcken!!
Kram kram

Nett sa...

Snabbisar är inte helt fel, du har väl njutit av vädret istället kan jag tro :) Kram

Yvonne sa...

OK Men du slipper tvål... Kram

Siita sa...

Hejsan vännen samma bild i dag. Vilken fin em o kväll. Kram

Lena sa...

Oj, vad fint vid Karlslund!
Länge sen jag var där, fast jag bor nära....
Fin blogg!
/ Lena