Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

fredag 15 juni 2012

KAN INTE BESTÄMMA SIG

Nej ena stunden skiner solen så fint, sen efter ett tag är det mycket mörka moln. Men dom har lovat fint väder på dan i alla fall. Fast det vore ju bättre med bra väder för alla som ska cykla Vätternrundan. Men tyvärr ska det tydligen bli regn och blåst.
Nu drar vi ut på en lite sen prommis idag också. Jag tror vi kommit ur rytmen,i alla fall jag..*L*...
Ses...♥



Have a great day

13 kommentarer :

Villa Frejas bokblogg sa...

I går var det vedervärdigt kallt med kastbyar och burr. Hoppas det vänder nån gång. Längtar efter att det ska börja växa ordentligt i trädgårdslandet - och efter att åka och bada :)
Kram.

Äppelblom sa...

Ja, vi har verkligen växlande väder. Ena stunden sol och andra stunden regn.
Må så gott och trevlig helg!

Semester & Mat sa...

Ja här verkar vädret vara likadant och lika tveksam blir jag över hur mycket man ska klä på sig sedan på eftermiddagen när man ska iväg och fika...

Kram

ansepanse sa...

mm, likadant med vädret här också
kramar

Carina Sjölund sa...

Här skiner solen, men blåser för mycket. Höll rakt på frysa ihjäl på avslutningen.
Men kommar man i solen och i lä, är det hejarens varm :)
Kramen rara du♥

ansepanse sa...

Sv: jo, jag har googlat på det nu :) ett slags böjbar skiva som säkert är mycket bättre :)
kramar

Nett sa...

Visst är vädret sådant, men nu har jag beställt värme och sol för nu har jag semester.. ha en fin fredag och helg. Kram

Diana sa...

Usch. Som om det inte är jobbigt nog att ta sig runt där, vädret kan ju ställa upp med att i alla fall göra det till en trevligare upplevelse.

Yvonne sa...

Hra har det varit sol och varmt:Har försökt ta en lur mitt på dagen.men den blev liten..Kram!

Roggan sa...

Här blev det en underbar eftermiddag. Så nu känner man sig ganska trött. Kram

Siita sa...

Hejsan alla, jag har haft fint väder idag, Kommer till Öret den 25 kan vi ses kke igen då? Kram

Sussi sa...

Idag var det sånt väder man ville ha imorgon men regn och moln ska det bli. Hoppas vädernissarna har fel. Vi ska gå på utomhusevenemang imorgon. Skulle vara skönt att slippa paraply!

Kramisar

Rigmor sa...

Men lagom som jag skulle åka till jobbet blev det riktigt fint väder...så vi får väl hoppas att det håller i sej för dom krakarna som ska cykla...
Sitter och försöker varva ned efter en intensiv kväll på jobbet, sen ska man börja kl 07 i morgon igen...suck.
Sov så gott!!
Kram kram