Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 14 augusti 2012

"TJEJSNACK" OCH HALLONPAJ

Ikväll är gubben i väg på fotboll och då passar det bra med en tjejträff. Det blir alltid en massa prat med goa gamla vänner från tider då det begav sig..*L*...
Så jag säger bara att i kväll blir det inget kvälls te..
Haaa de...♥
                           
                                                          
                       

14 kommentarer :

Villa Frejas bokblogg sa...

Å så skoj ni ska få det - kvällsteet kan vara trevligt att skippa ibland.
Kram.

Annette sa...

Vilken fin klänning du köpte,då är det bara skor som fattas.Ha så roligt i kväll.Kram vännen

Siita sa...

Hejsan nu är jag här o kommenterar. Ha det gott i kväll. Kram

ansepanse sa...

trevligt med tjejkväll
kramar

Carina Sjölund sa...

Ha nu en trevlig kväll :)
Kramen♥

Veiken sa...

Ni kommer att få en härlig kväll - det som är på bilden är inte skådebröd väl! Hoppas din kväll blir lyckad! Kram

Rigmor sa...

Se där ja...va är det för fel på gamla tiders syjunta och en kopp svart kaffe och en massa onyttiga småkakor till...***asgarv***??!! Guuud så roligt att ha en tjejkväll, det var länge sen jag var med om.
Ska se om du är tidigt uppe i morgon och gör ett inlägg...***fniss*** också...
ha det så gott vännen!!
Kram kram

Åse sa...

Hoppas kvällen blev riktigt härlig med många skratt ! Kram kram

Nett sa...

Mumma, där fanns det en massa gottigt :) Kram

Yvonne sa...

WOW!!! Här var det laddat!! Undrar hur du känner dej imorgon! Ger dej stor kram och Pööss!

Fenixmonas sa...

Ibland kan det vara trevligt att byta ut teet...Tror ni fick en jättetrevlig kväll tillsammans...utan te. Kramiz

Yvonne sa...

Godmorgon!! Hur mår du idag??? Trött? huvudvärk?? Ha en bra dag vännen och ta det lugnt idag! Morgonkram!

Aurora sa...

Ha det så kul. Sv. mitt illamående släpper efter en halvtimme. Kram

Yvonne sa...

Jag förstod att du var trött efter ett sånt vilt levende *L* Tar emot den dubbla pöösen med glädje. Kramen!