Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

onsdag 26 september 2012

JAG SKYLLER PÅ REGNET

I morse var det mörkt när man vaknade och regnet strilade ner. Riktigt sovarväder, det tyckte Peppe också som snusade vidare. Men nu har vi masat oss upp och ätit frukost. Regnet håller uppe för tillfället så vi ska väl traska ut i blötan.....
Inget Maxi på förmiddagen, gubben tog min bil och åker till besiktningen sen, hoppas den klarar sig utan anmärkningar..
Ses....♥

15 kommentarer :

Majken sa...

skönt med sovmorgon :-)

*håller tummarna att bilen går igenom*
Kram

Diana sa...

Håller tummarna för bilen!
Som det regnade igår kväll, jösses! Nu är det uppehåll men inte mycket mer än så...

Sv: Halsduk, filt och pannband är det jag lyckats sticka, haha!

Carina Sjölund sa...

Håller tummen hårt att bilen blir godkänd :)
Dessa besiktningsgubbar vet man aldrig med *L*
Ha en fin dag min vän!
Kramen♥

Anonym sa...

Tittar in och tar Peppes godisbit och gömmer den under min kudde så får vi se om han hittar den. Sök Peppe sök ! Ha en bra dag !

Yvonne sa...

Hoppas att bilen går igenom besiktingen utan fel..Vi är många som håller tummarna för Biggan. Regnet öser ner här..Kram!

Yvonne sa...

Regnet öser fortfarande ner...Tur att jag inte ska dansa ute :-) Kram!

Yvonne sa...

Det har vi gjort några gånger på linedancen Då har vi dansat nere i en hörna för oss själva.Kram ♥

syren sa...

Regn här med denna dag,så då får man passa på med lite data tid.Hoppas att besiktningen har gått bra.Fin bild! kram

syren sa...

Vilka fina bilder du har längre ner på din blogg! kram

Sanna sa...

Gick bilen igenom? Hoppas....
Skönt att få ligga kvar i sängen när det är mörkare ute och speciellt om det regnar. *ler*

Kramisar

Paulahelenas sa...

Skönt med sovmorgon :) Här är det sånt liv då ungdomarna kommer sej upp så man kan inte sova o Blondi ska ut också.....Jag väntar på att det ska bli helg så man får sova ut...fast på lördag ska A till skriftskolan kl 9. Cia får skjutsa om hon klarat uppkörningen imorgon....
I nästa vecka har M ledigt också :)

Ha en fin kväll!

Kram

Paulahelenas sa...

Hoppas att bilen går igenom nu då ! Här är det ju lite kris med bilarna som du läst hos mej....

Kram igen..

Villa Frejas bokblogg sa...

Så skönt med lite sovmorgon. Håller tummarna för bilen.
Kram.

Diana sa...

Sv: Vad skönt, grattis!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Av någon anledning ville min Debbie också ha sovmorgon idag! :P