Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

onsdag 19 september 2012

VÅGAR MAN TRO?

Jag tittar ut och ser en blå fin himmel och en sol som skiner så grant.  Då kan man lite försiktigt undra om det kommer hålla i sig? Men antagligen så skurar det väl på som vanligt frampå dan.
Onsdag är det och som vanligt blir det en tur till Maxi efter Peppes prommis...
Ses....♥

wednesday
    Bedårande, eller hur? ♥♥♥♥

9 kommentarer :

Ama de casa sa...

Men dussngen såååå söt! :-)

Nett sa...

Alldeles bedårande :) Idag ser vädret bättre ut här hemma med. Annat var det igår. Kram

Carina Sjölund sa...

Grått och disigt har vi denna Onsdag!
Och jag tror inte solen behagar kika fram heller.

Vilken fin bild på vovsen♥
Kramen♥

finafrun sa...

Åååååå vilken söt valpbild!!
Hoppas att solen stannar hos er hela dagen :)

Diana sa...

Väldigt söt, men inget tuggben! Han fick inget igår va stackaren?! Nu ska jag anmäla dig till djurmyndigheten, vanvård!!! :)

Majken sa...

Ja han är bedårande :-)

Hoppas du klarade dig från regn idag.. Här är det minst sagt växlande.. ens stunden blå himmel & lite sol nästa grått & regn & på Zingowalken haglade det...

Ha en fin onsdag!
Kram

Maria sa...

Han är så fin, Peppe, även som valp. Vilka fina blommor ni har som lyser upp i er trädgård, jätte roligt.
Jag har fanken inte en blomma kvar.
Här är också ett skitväder vet inte från minut till minut hur de blir.
Kajsa uppskattar också när jag varit till Granngården å köpt godsaker till henne.
Ha en fin kväll/kramizar

Gilla sa...

Halledudane då, så söt han är på bilden här. Gullponken! Pusspånosen.

Sv: Så har det varit under alla år, att när jag har träffat gamla kunder, att de har hälsat och sagt ibland: Kommer du ihåg???? och ingen har varit otrevlig och sagt att jag hade dåliga saker.

Roligt att du tyckte att klänningen var fin. Det är många som har sagt att den är ju JAG.

Isterband är ju gott och passar nu när det börjar bli höst igen.

Kram/Gilla

Annette sa...

Gud så söt men dom växer ju för fort,du får hälsa på mig sen om Tira får några valpar och gosa med dom.Kram