Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

onsdag 10 oktober 2012

EN NY SNABBIS

Jag kikar in en sväng innan det är dags för att fixa kvällsmaten. Hungrig är bara förnamnet på mig.
Dagen har gått i ett svep känns det som. Det gick bra hos sjukgymnasten,men det brukar det göra,fast trött blir man. När jag hade varit till Maxi sen och kom hem var jag tvungen och ta igen mig ett tag. Med latte,macka och läsa tidningen. Sen har vi varit ute mycket på eftermiddagen peppe och jag,underbart höstväder med strålande sol.
Jag hade beställt tre nattlinnen från Bonprix,och det hade jag glömt bort. Ett sms i mobilen påminde mig om att det fanns och hämta..*
Tjusigt värre eller hur? Jag har alltid gillat snygga nattlinnen. Sån är jag..*
Snygg vovven är mattes älskling och jag tror han vet om det så mycket pussar som han får..*L*..
Storleken har ingen betydelse, knähund kan man vara ändå..♥
Ses....♥

17 kommentarer :

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vad har du tänkt dig för kvällsmat då? :)

Malin sa...

Wow, vilken sexbomb du är då när du sover ;-)! Jättefina alla tre men här är en som sover a´la naturell ;-)
Kram

Anonym sa...

Oj du är en läcker brutta när det är nattdags,,ja inte så tokig annars heller,,så hur lade jag orden nu,,få se,,jo det blev rätt.Haé Kram.

Annette sa...

Vilka fina nattlinnen då kommer väl mannen i huset krypande till dig.Men jag säger som Malin inget här heller när jag ska sova.Kram vännen

Yvonne sa...

WOW!! Sån pingla du är i sängen! Snart så ska jag tippa i sängen.Jag har också några snygga nattlinnen men i natt blir det ett i bomull. Nattikram och Pööss.!

Anonym sa...

Nattis,,Ja antagligen sa fotografen till att man ska vara allvarlig på ett konfirmationskort,,trots att jag minns honom som en glad rackare..Haé Nattakram.

Rigmor sa...

Det var raffigt!! Nattlinnena alltså...det är något jag aldrig lärt mej att använda, sovkläder...stackars det folk som ska jobba när jag kommer in på hemmet...gammal kärring som sover i bara mässingen!! Å på tal om att sova...så somnade jag till slut i natt, och förmodligen dansade råttorna tango på täcket sen...fy tusan, jag tycker inte om att ha dessa djur som husdjur!!
Sov gott vännen!!

Maria sa...

Snygga var dom dina nya nattlinnen. Jag kan inte ha på mig nåt på natten det blir så besvärligt när man snurrar runt i sängen. Vara i knät är ju så gott tror inte dom bryr sig om hur stora dom är, Kajsa ligger gärna så nära så nära lite stor att ha i knät.
Ha en finfin dag/kramizar

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Korvstroganoff är aldrig fel!! :)

Sv: Förmodligen beror det på att den gamla adressen ligger kvar i kommentarsfälten - testa att kolla det nästa gång innan du kommenterar och ändra det.

Alternativet är att rensa webläsarens minne :)

"Gasfoot" sa...

Färgglatt och fint blir det i drömrummet hos dig när du ”Nattens Drottning” gör sitt inträde klädd i nya trikåer. Då är det inte lätt att vara karl! Blink. Tjusigt värre!
Får passa på och skriva grattis till ditt fina väder. Själv har jag haft mulet och regn i över 3 veckor och höga vattenflöden.
Som vanligt önskar undertecknad Dig och familjen en fin och gemytlig helg.

Smack bland nattasärkarna!

Aurora sa...

Wow, Vilka nattlinnen. Mina är av t-shirtmodell. Bara lite större och längre. Men de är väldigt mjuka och sköna. Kram

Yvonne sa...

Godmorgon! Vännen här sovs det med nattlinne på! Morgonkram!

Siita sa...

God morgon. Är inte nattlinnena för fina att sova i. Använder aldrig nått att sova i mer än trosor. Blir nog att åka till Örebro o hämta spis idag, den finns någon stans i närheten av Mellringe. Kram

Camilla sa...

Wow...verkligen fina nattlinnen.
Hahaha...då ska du INTE se mina ;)
Hahaha...Det ser ut som att det är du som sitter du på vovven :)
Kram!

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Mmmm, dom är fina.

min st.bernhard var en knähund :)

Åse sa...

Snyggt ! Knähundar är mysigt oavsett storlek ! Kram kram

ansepanse sa...

:) söte Peppe :) klart att han vet att du älskar honom annars skulle han ju inte ens försöka knö sig för att försöka sitta i knät :)
urtjusiga nattlinnen
kramar