Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 21 maj 2013

BARA FYRA DAGAR GAMMAL

Det lilla fölet blev bara fyra dagar, enligt röntgenbilderna så var det en djup lång spricka i höger framben, och hur han fått den är det ingen som vet...
Enligt Strömsholm fanns ingen bra prognos för hur benet skulle bli sen efter en operation.Så sorgligt nog fick det somna in.
Det är ledsamt och jag har gråtit en skvätt, nu får vi hoppas att det kommer gå bra för nästa lilla föl som ska födas om en dryg månad...
sun rays

14 kommentarer :

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Vad hemskt det är med sånt.

Maria sa...

Hua stackars lille vän...ja tråkigt när sådant händer men kanske var det bäst som hände.
Hoppas allt är bra med dig...har blivit en sådan dålig bloggare nu för tiden men kanske kan de bli bättre efter lite vila.
Ha de fint/kramen

Fenixmonas sa...

Å´så tråkigt när sådant händer...så sorgligt...Kramiz

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon!Så sorgligt,jag gråter en skvätt jag med. hur klarar stoet det nu med mjölken?? ......... Vet du hur många avsnitt det är kvar?? Jag undrar med tanke på naglarna.. ha en bra dag! Kram!

moi sa...

NEJ!!!! Så himla sorgligt och orättvist.
Då håller vi tummarna för att det går bättre med nästa.
Kramar i massor!

Siita sa...

God morgon. Så tråkigt med fölet. Hur går det med mamman o hennes mjölk? Kramar

Camilla sa...

Men Gud så sorgligt...
Håller verkligen tummarna att det kommer att gå bra för nästa föl.
Kram!

Aurora sa...

Så tråkigt. Kram

Nett sa...

Så tråkigt att det skulle sluta sådär, förstår att du grät en skvätt. Kram

Dehäreja sa...

Stackars liten ♥ Det var verkligen sorgligt att läsa! Inte undra på att du är ledsen...

Varm tröstekram!

Diana sa...

Men nej!!! Fy vad tråkigt!! Och stackars mamma häst som gått och haft allt slit. :(

Ama de casa sa...

Nej men... Vad tråkigt! Det hade jag verkligen inte trott, när han skuttade runt sådär och allt.
Kram!

ansepanse sa...

nej, vad ledsen jag blev :( hur går det nu för stoet, hon har väl en massa mjölk i sina ljuver
kramar

Majken sa...

så sorgligt när djur blir sjuka/skadas & dör.. speciellt när de är små... Bra att den fick somna in & slippa lidande...

*stor kram*