Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

lördag 11 maj 2013

FARMOR + BARNBARN= PAUS**

Stugan full av barnaröster, med andra ord så är jag fullt upptagen till i morgon..**
Haa de...♥
wishing you a wonderful weekend

20 kommentarer :

Melody and M.E sa...

Nog är det underbart med barnbarn i huset!
Men så många pausar blir det inte för att sitta vid datorn, men just nu sover lillkillen och femåringen får åka med morfar på gräsklipparen och då hinner mormor vila lite i bloggvärlden!
Ha det gott!
Melodys matte!

Hörni sa...

Vad härligt! Njut och ha det så skoj. :)

Siita sa...

Haha. Jag har varit o kollat 2 barnbarn idag. Först Ingelas pojke med flickvän o sen Thea. Hon hade blommor målade på kindarna. Men mormor fick inte plåta. Då ger mormor satan i det. Kram

moi sa...

De bästa av röster kan jag tänka mig!! Ha en härlig söndag med de små! Hörs i morgon
Kram

fianathome sa...

Puss på smånäsorna!

Yvonne ♥ sa...

OK Det är bra saker du är upptagen med... nattakram och Pööss!

Dehäreja sa...

Njut för fulla muggar av helgen tillsammans med dina raringar!

Kram

Solglittret sa...

Åå så gott med värdefull tid att umgås!!
Ha de fortsatt gott vännen.
Kram Lollo

Browneyedgirl sa...

Hoppas ni har det härligt vännen =) Kramen och ha det fint <3

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! jag tror att din gräsmatta tar sig,vänta bara! ha en bra dag! Kram!

Fenixmonas sa...

Härligt, härligt! Bara njut! Kramiz

Nett sa...

Låter som att du är härligt upptagen, så underbart. Hoppas att ni har det bra. Kram

Sussi sa...

Hoppas du haft en trevlig barn barnshelg. Kan tänka mig att du behöver en liten vila efter dom åkt hem :)

Kramisar

Camilla sa...

Ha det så kul!!! :)

Camilla sa...

Låter helt underbart!
Njuuuut!
Kram!

Lisbeth sa...

Njut bara njut trots att man känner av att man inte är 20 år är det ju bara så mysigt
Ha en fin start på veckan
Kram

syren sa...

Vad härligt njut av dina fina barnbarn! kram

Anonym sa...

önskar dig det samma

Susanne P sa...

full rulle hela helgen med andra ord! ;)
Sv. ja det var verkligen Jan Johanssen vi stötte på. Han skulle ha en konsert i Ö-vik samma kväll. :)

Kram

Rigmor sa...

Joho...så är det...de tar tid de små liven, men det är det värt!! Har själv varit barnvakt en stund idag, och det lever jag länge på!!
Önskar dej en riktigt fin söndagskväll, och ge de fyrbenta en extra kram från mej!!
Kram kram