Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

torsdag 8 maj 2014

KÄNNER MIG MER HEMMA HÄR

Jag gillar ju att byta blogg emellanåt, inte lätt för er som kommer in till mig och ska läsa. Men ni har troget följt mig och det är jag glad över. Nu när jag bytte sista gången så verkar det som en del har svårt att kommentera hos mig och också påpekat det vilket jag är tacksam för.
Jag har märkt att det är betydligt färre kommentarer och det är ju inte roligt. Därför byter jag tillbaka till den här bloggen och här känner jag mig mer hemma trots allt, och jag trivs inte riktigt på Nattstad om jag ska vara ärlig.
Så kära vänner, ännu en gång får ni byta bloggadress och det ser lite knepigt ut eftersom föregående inlägg är skrivet i September förra året, men  det måste bli så.
Kram på er♥
Peppe och Bamse säger välkommen♥

10 kommentarer :

Rigmor sa...

Ja men jag gör ju som svansen...hänger med!! Man ska trivas med sin blogg, det ska vara lätt att skriva, och det är ju roligt om man får kommentarer också. Märker man att det minskar med vänner så kan det ju bero på att det för vissa är svårt att kommentera. Jag har inte haft några problem hos dej, men på vissa andra bloggar är det stört omöjligt.
Nu på eftermiddagen tog jag igen promenaden som blev kort i morse, skulle ju till jobbet. Å när jag väl skulle gå ut så kändes det nästan som om solen var på väg, så det blev en riktig långpromenad på eftermiddagen istället. När vi sen tog nästa bygata så hade de släppt ut tackor med lamm där i en hage, så vi fick ett långt följe efter oss. Zambo såg nästan besvärad ut...
Ha en skön kväll vännen!!
Kram kram

Dehäreja sa...

Åhhhh, vad glad jag blir att du är tillbaka här igen! Nu kan jag äntligen, lätt som en plätt, läsa och kommentera igen!

Varm tacksam kram från mig och nospussar från min Pälskling!

yvonne sa...

Tokfia. Bestäm dej!!! *L* Dags att nanna kudden Natti på dej min vän Kram och Pöööössss!

Anki sa...

Välkommen tillbaka - bra val att flytta tillbaka om du trivs bättre här :) Jag hänger med!
Kram

Anonym sa...

Mors,,Ja men se,,ett klokt beslut,då är det som det ska vara igen..
Ja jäklar vilken störtskur det kom nyss,,Sitter nu och förbereder hemresan,plockar ihop och packar,transferbussen kommer kl 10:50,landar omkring 18:00 på Arlanda..Haé Kram.

yvonne sa...

Godmorgon vännen! Här regnar det och är 10.3 +..Ha nu en bra dag ! Morgonkram!

Camilla sa...

Jag hade svårt att kommentera i från början men sedan gick det bättre. Men jag måste säga att här är det sååå mycket lättare :)
Kram!

Decdia sa...

Välkommen tillbaka! Jag hade jätteproblem med att kommentera i den gamla tyvärr. :(

Ama de casa sa...

Haha! Jag vet ingen som byter blogg så ofta som du - men klart jag hänger med!
:-)

gittan sa...

Hej. Jag skrev ett långt inlägg till dig vet inte om du ser det men vi har det bra men mycket regn. Så söta dina killar är, vi hörs. Kram.