Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 12 maj 2014

NU FÅR MAN VÄNTA

Ja så är det ju, efter provtagningar eller undersökningar så får man vänta på svar, och det får även jag göra nu.
Det har inte blivit mycket gjort idag, när jag kom hem efter lunch så tog jag ut hundarna sen fikade jag och värmde upp mig. Efter det däckade jag på sängen med två hundar. Mysigt, jovisst men det fanns saker jag skulle ha gjort,fast det hinns ju med...
Ikväll har jag tittat på den toppenbra danska drama serien Arvingarna, jag älskar danska serier..
Ses....♥
Good Night Images

5 kommentarer :

yvonne sa...

Smyger in och ger dej nattakram och pööösss!Tassar tyst ut igen!

Dehäreja sa...

Yvonne har redan sagt det... ;) Kram

Fenixmonas sa...

Ja, det är det värsta ibland, att man ska vänta på besked. Den väntan medför ju också alltid oro. Här regnar även idag men jag hoppas det håller upp vid lunchen för vi har en bit att gå till vårt lunchställe idag. Kramiz

yvonne sa...

Godmorgon!Märkligt !!! Du var och nattade mej, när jag var natta dej.Det var därför det var så tyst hos dej Jag trodde att du sov!Morgonkram!

Paulahelenas sa...

Jag såg också på Arvingarna! Ganska bra :)

Ha en fin tisdag!

Kram