Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 21 juli 2014

JAG ÄR EN VINNARE!!

Tänka sig, för nån vecka sen så fick jag ett sms att jag vunnit 350kr från Postkodlotteriet, och pengarna skulle sättas in på kontot. I fredags kom det ett nytt sms från postkoden att jag hade ett paket och hämta på posten. Nog blir man nyfiken och undrar vad det kan vara??
Tungt var det också, några guldtackor kanske,hehe....
Jag har inte öppnat det än utan suger på karamellen ett litet tag till.....

8 kommentarer :

Gittan sa...

Ja det kan man undra, en guldtacka vore kanske inte så dumt.
Här håller värmen i sig, men inte värt att klaga.
Kramar.

Gittan sa...

Ja det kan man undra, en guldtacka vore kanske inte så dumt.
Här håller värmen i sig, men inte värt att klaga.
Kramar.

yvonne sa...

Nu blir vi nyfikna ! Är hemma igen fick ny penicillin.Tack för krya på kram . Stor varm kram till dej!

Decdia sa...

Men hallå, hur kan du låta bli!
Det är din plikt som bloggare att genast öppna och informera oss. :)

Anki sa...

Grattis! Guldtacka eller inte... det är frågan...
Kram

moi sa...

MEN så får man inte göra!!!!
Öppna genast paketet och berätta vad som finns i!!
Kram

Anonym sa...

Kväller,,skit samma vad det är,,du är ju en Vinnare oavsett...
Ja Puh denna värmen tar musten ut Gamkroppen..Haé kram.

Anonym sa...

men öppna människa vill ju veta vad du har i paketet :)